Készülék gyártója:

    DellHPLenovoAsusMSIEgyéb

    Készülék típusa:

    NotebookPCMonitorEgyéb

    Dell készülék esetén kérjük futtassa le a beépített diagnosztikai programot, és az eredményt írja bele a hibaleírásba (Error code / Validation code).

    Dell online diagnosztika futtatásának indítása

    Csatolandó fájlok, képek feltöltése (Mérete maximum 2MB, Támogatott formátumok: PDF, JPG, JPEG, PNG)
    Garancia levél és a készülék alján található gyáriszám / Service Tag fényképének csatolása kötelező!
     

    FONTOS: Magánszemély garanciális bejelentése esetén csak a vásárlást igazoló számlával tudjuk elfogadni a bejelentést.
     

    Javítás jellege (kötelező):

    GaranciálisTérítéses

    Szervizbe juttatás módja (Szolgáltatási feltételek) (kötelező):

    Személyesen viszem be a készüléketBeszállítás GLS csomagautomatába / csomagpontba feladássalBeszállítás GLS futárszolgálattal a megadott címről

    Visszajuttatás módja (Szolgáltatási feltételek) (kötelező):

    Személyesen veszem átVisszaszállítás GLS csomagautomatába / csomagpontbaVisszaszállítás GLS futárszolgálattal a megadott címre

    Feltételek elfogadása - ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató | Szerviz általános tudnivalók (kötelező)

    Igen




    Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy szervizünk december 7-én és december 14-én zárva tart!
    This is default text for notification bar