Garancia lekérdezés / kiterjesztés
Terméktámogatás / illesztőprogramok
Dell öndiagnosztika
Mit tegyen Ön, ha úgy érzi a notebookja meghibásodott?
Ehhez futassa le a Dell diagnosztikai programot a következő módon: Kapcsolja be a készüléket, és amikor feljön a Dell logó nyomja folyamatosan az F12 billentyűt.
A megjelenő menüből a kurzor nyilak segítségével válassza ki a Diagnostics menüpontot, majd nyomja meg az Enter billentyűt. Ha a diagnosztika hibát talál, akkor a képernyőn megjelenik egy hibakód (Error code).
Ezt a hibakódok kérjük jegyezze fel és a +36 1 451 3580 telefonszámon vagy a c-szerviz@chs.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel. Ezt a tesztet elvégezheti a Dell oldalán levő teszt programmal is: Dell Diagnostic
Garanciális Dell Szerviz
A C Szerviz Kft a Dell összes Magyarországon forgalomba hozott termékének a hivatalos szervize.
Fizetős Dell javítás
Garancián túli javítását vállaljuk a következő eszközöknek: notebookok, PC-k, szerverek javítását és karbantartását is Dell monitor, projektor, és nyomtatók garancián túli javítását nem vállaljuk.
Dell garancia kiterjesztés
Előfordult-e már önnel is, hogy valamilyen műszaki cikke a garanciaidő lejárta után hibásodott meg? Ez alól sajnos a notebookok sem kivételek, az alkatrészek magas ára miatt egy-egy javítás jelentős összeget is elérhet.
Előzze meg a bajt, vásároljon most Dell notebookjához garancia-kiterjesztést! A legtöbb Dell notebook típushoz rendkívül kedvező áron meghosszabbíthatja a garancia időtartamát, így a garanciaidő lejárta után is gondtalanul használhatja notebookját, és ez az összeg már az első javítás során megtérülhet.
Garanciaidő hosszabbítás már bruttó 30.000 Ft-tól.
13.3″-17.3” notebookokhoz elérhető garancia-kiterjesztés:*
+1 év szervizgarancia
+2 év szervizgarancia
+1 év helyszíni garancia
+2 év helyszíni garancia
* A pontos feltételekről és az ön készülékéhez rendelhető garancia-kiterjesztésről a dellalkatresz@chs.hu e-mail címen érdeklődhet. A levélben kérjük írja meg a készülék alján található Service tag-et. A garancia-kiterjesztés nem fizikai termék, azt a gyártói nyilvántartásba rögzítik az adott gyári számhoz. A kiterjesztett garancia nem terjed ki a fizikai sérülés okozta hibára.
Dell ProSupport Plus Magyarországon is elérhető!
Mi az a Dell Pro Support Plus?
Egy új szolgáltatás a Dell-től! A ProSuport Plus bizonyos PC-khez és tabletekhez jár, jelenleg 2016.október 26-tól Magyarországon a Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS és Chromebook modellekhez. A teljes körű támogatást nyújtó szolgáltatást úgy tervezték, hogy maximális támogatást nyújtson az ügyfelek minimális aktivitása mellett.
A ProSupport Plus révén Ön számos hasznos funkciót élvezhet:
• Ingyenes eszközcsere vagy javítás: baleseti események esetén (kijelzőtörés, folyadék vagy túlárom okozta meghibásodás –> Évente 1 alkalommal érvényesíthető ez a szolgáltatás)
• Merevlemez megtartás: lehetővé teszi, hogy Ön megtartsa a meghibásodott merevlemezt is, miután megkapta a csere-merevlemezt
• 0-24 órás segítségnyújtás: A Dell nemzetközi szakértői központjában szaképzett mérnökök segítenek telefonon a hibaelhárításban vagy csak információt nyújtanak ha arra van szüksége.
• Távoli hibaelhárítás: internet kapcsolaton keresztül segítenek Önnek!
• Előtelepített szoftverekkel kapcsolatban is segítenek, ha volt konkrétan a megvásárolt gépen: pl. Microsoft Office, Adobe Photoshop és Acrobat, Norton Antivirus, Intuit QuicBooks stb.
• Segítségnyújtás hálózati kapcsolatok beállításaihoz
• Dell SupportAssist, diagnosztikai szoftver: Telepítés után figyeli a rendszer működését. Abban az esetben, ha problémát észlel a hibajelenséggel kapcsolatos információkat automatikusan továbbítja a Dell felé. Például az akkumulátor csökkenése vagy a merevlemez hibajelenségek esetén a Dell automatikusan felveszi a kapcsolatot a felhasználóval és elküldi az új alkatrészt a megadott címre.
További információt a Dell ProSupport szolgáltatással kapcsolatban,csevegő és e-mail támogatás a következő címen érhető el: www.Support.Dell.com
Dell központi support száma: 06 80 016 172