Online hibabejelentő felületünk az Ön kényelmét, gyors és precíz ügyintézését szolgálja. Kérjük, pontosan töltse ki az alábbi táblázatot, hogy maximális szervizszolgáltatást nyújthassunk Önnek és készülékének.

1. Lehetőség
A készüléken található diagnosztikai program segítségével tudja a hibát beazonosítani:
- Kapcsolja be a készüléket, és amikor feljön a Dell logó nyomja folyamatosan az F12 billentyűt.
- A megjelenő menüből a kurzor nyilak segítségével válassza ki a Diagnostics menüpontot, majd nyomja meg az Enter billentyűt.
- Ha a diagnosztika hibát talál, akkor a képernyőn megjelenik egy hibakód (Error code). Ezt a hibakódok kérjük jegyezze fel és a c-szerviz@chs.hu (Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse) e-mail címen vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel.

2. Lehetőség
- Nyissa meg a következő oldalt: https://www.dell.com/support/home/hu/hu/19
- Írja az Ön gépének a hétjegyű gyári számát (service tagét) majd nyomja meg az ENTER billentyűt.
- A gép adatai alatt található fülek közül válassza ki a Diagnostics menüpontot, majd a FULL TEST pontra kattinva, indítsa el a tesztet.
- Ha a diagnosztika hibát talál, akkor a képernyőn megjelenik egy hibakód (Error code). Ezt a hibakódok kérjük jegyezze fel és a c-szerviz@chs.hu (Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse) e-mail címen vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel.

Amennyiben lehetősége van rá, töltsön fel képet a garanciajegyről, számlamásolatról és a sérült/hibás termékről is.

    Készülék gyártója:

    DellHPLenovoAsusMSIEgyéb

    Készülék típusa:

    NotebookPCMonitorEgyéb

    Dell készülék esetén kérjük futtassa le a beépített diagnosztikai programot, és az eredményt írja bele a hibaleírásba (Error code / Validation code).

    Dell online diagnosztika futtatásának indítása

    Csatolandó fájlok, képek feltöltése (Mérete maximum 2MB, Támogatott formátumok: PDF, JPG, JPEG, PNG)
    Garancia levél és a készülék alján található gyáriszám / Service Tag fényképének csatolása kötelező!
     

    FONTOS: Magánszemély garanciális bejelentése esetén csak a vásárlást igazoló számlával tudjuk elfogadni a bejelentést.
     

    Javítás jellege (kötelező):

    GaranciálisTérítéses

    Szervizbe juttatás módja (Szolgáltatási feltételek) (kötelező):

    Személyesen viszem be a készüléketBeszállítás GLS csomagautomatába / csomagpontba feladássalBeszállítás GLS futárszolgálattal a megadott címről

    Visszajuttatás módja (Szolgáltatási feltételek) (kötelező):

    Személyesen veszem átVisszaszállítás GLS csomagautomatába / csomagpontbaVisszaszállítás GLS futárszolgálattal a megadott címre

    Feltételek elfogadása - ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató | Szerviz általános tudnivalók (kötelező)

    Igen




    - A szervizünkben leadott terméken tárolt adatok, információk megőrzése, mentése a megrendelő KIZÁRÓLAGOS feladata. Ezért kérjük minden esetben mentse fontos adatait.
    - Amennyiben Bitlocker titkosítás védi a számítógépet, kérjük a titkosítást feloldani, mert amennyiben alaplap vagy HDD/SSD csere történik a gépben az adatok nem lesznek visszaállíthatók, (kivéve ha van Microsoft fiókja). A meglévő titkosításból adódó adatvesztésért nem tudunk felelősséget vállalni.
    - A fennálló rejtett hibákért, sérülésekért illetve adatvesztésért a C Szerviz Kft. nem felel, az azokból eredő károkat a megrendelő viseli.
    - Fizetős javításoknál a szükséges alkatrészek hiánya miatt az eredetileg közölt javítási idő esetenként meghosszabbodhat.
    - A fizetős javításoknál az árajánlat elfogadásától függetlenül bevizsgálási díjat számítunk fel, melynek összege 8.000 Ft.
    - Az át nem vett, megjavított készülékeket az Ön írásbeli értesítését követően 3 hónapig őrizzük, majd megsemmisítjük.
    - Garanciális javítás a 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. értelmében csak érvényes számla vagy szabályosan kitöltött jótállási jegy leadásával vehető igénybe.
    - A megjavított, vagy cserélt készülékeket csak a megrendelő/munkalap eredeti példánya ellenében adjuk át.
    - Minden egyes termék átvételéről és átadásáról kamerafelvétel készül.

    A C Szerviz Kft az ide vonatkozó törvény (GDPR) előírásainak megfelelően kezeli az Ügyfelei személyes adatait. A weboldalon található ÁSZF valamint Adatkezelési Tájékoztatót elfogadom, és aláírásommal tudomásul veszem személyes adataim kezelését!
    Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy szervizünk december 7-én és december 14-én zárva tart!
    This is default text for notification bar