A C Szerviz a Dell hivatalos magyarországi szervizközpontjaként a
Magyarországon forgalomba hozott Dell termékek garanciális márkaszervize.
Hogyan veheti igénybe a garanciális szervizszolgáltatást:
1. lépés
Ellenőrizze a garancia érvényességét
2. lépés
Jelentse be a hibát e-mailben, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.
3. lépés
Jutassa el készülékét szervizünkbe
4. lépés
Csatoljon minden szükséges dokumentumot
1. Ellenőrizze a garancia érvényességét
Keresse meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát) és az érvényesen kitöltött, magyar nyelvű jótállási jegyet, amely
- tartalmazza a vásárolt termék típusát, gyártási számát
- az eladó nevét, és aláírását, pecsétjét
- a vásárló nevét, adatait
- a vásárlás dátumát
Ellenőrizze online a jótállást (http://www.dell.com/support/home/) vagy kérje munkatársaink segítségét.
2. Jelentse be a hibát
Ha Dell notebookja/PC-je/nyomtatója/tablete hibásodott meg, írjon nekünk e-mailt, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.
3. Adja le készülékét szervizünkben, vagy vegye igénybe futárszolgáltatásainkat
Budaörsi telephelyünkön kívül készülékét országszerte számos vidéki partnerszervizünkben is leadhatja. Szállítási díj ellenében igénybe veheti futárszolgálatunkat is, mely részleteit itt tekintheti meg.
4. Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?
- Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
- A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
- Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról
Országos partneri hálózat
Futárszolgálatunk az ország egész területén működik, illetve kiterjedt országos partneri hálózattal rendelkezünk.
Ha garanciája már nem érvényes, vegye igénybe térítéses javításunkat!
Kérdése van? Írjon nekünk emailt vagy keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat chaten!