Számunkra maximálisan fontos az Ön kényelme és optimális időbeosztása, ezért szervizszolgáltatásainkat csupán pár kattintással megrendelheti!
GLS csomagautomata / GLS csomagpont
Ügyfeleink igényeit szem előtt tartva bővítettük a be- és kiszállítási lehetőségeinket. Mostantól csomagautomatás és csomagpontos szállítási lehetőséget is tudunk biztosítani áruszállítási igényeik kiszolgálására.
Beszállítási igény esetén:
- ha hibás készüléket kíván bejuttatni a szervizünkbe, kérjük töltse ki a weboldalunkon található hibabejelentő űrlapunkat
- egyéb esetben írjon nekünk a c-szerviz@chs.hu e-mail címre.
Kiszállítás esetén:
- javított termék kiszállításával kapcsolatban írjon nekünk a c-szerviz@chs.hu e-mail címre.
- megrendelt szerviz alkatrész kiszállításával kapcsolatban írjon nekünk a c-alkatresz@chs.hu e-mail címre.
Kérjük minden esetben kövesse a szállítási útmutatóban leírtakat!
Igény esetén több szállítási módot is tudunk kínálni a hibás termék be- és visszaszállítására, illetve a megrendelt áruk kiszállítására. Futárunk elhozza és a megadott címre visszaszállítja eszközeit, de csomagautomatás és csomagpontos szállításra is van lehetőség.
Amennyiben a csomag megadott címről szervizbe szállítását is megrendeli, kérjük a csomagolási útmutató szerint járjon el:
Használja az eredeti csomagolást
Lehetőség szerint az eredeti csomagolásba, az eredeti kitöltő anyag segítségével csomagolja be a készüléket.
Pótolja az eredeti csomagolást
Ha már nincs meg az eredeti csomagolás, használjon többrétegű papírdobozt. Fontos, hogy ne legyen rajta szakadás, horpadás.
Töltse ki teljesen a teret
Gondoskodjon arról, hogy a doboz belseje és a termék közti teret megfelelő tömítőanyaggal töltse ki, hogy a készülék minden oldalról védve legyen. Ez lehet habszivacs vagy szorosan összetekert újságpapír is. Ne használjon pamutruhát, takarót vagy párnát, összegyűrt újságpapírt.
Ragassza le a dobozt
Használjon erős, legalább 5 cm (kb. 3 ujjnyi) vastag ragasztószalagot. A doboz minden élét ragassza le.
A számlát előre utalással vagy a futárnál utánvéttel készpénzzel vagy bankkártyával tudja rendezheti. Csomagautomatás és csomagpontos szállítás esetén előre utalásos, vagy átvételkor kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.
Szállítási díjaink
Szállítási díjaink normál, 1 munkanapos szállítási idő esetén (max. 20,kg-ig)
|
|
---|---|
Csomag kiszállítása magyarországi címre futárszolgálattal | 1.800 Ft (nettó 1.417 Ft) |
Csomag beszállítása a szervizbe magyarországi címre futárszolgálattal | 2.500 Ft (nettó 1.981 Ft) |
Csomag kiszállítás csomagautomatába* / csomagpontra | 1.400 Ft (nettó 1.102 Ft) |
Csomag beszállítás csomagautomatában* / csomagponton feladva | 1.400 Ft (nettó 1.102 Ft) |
Utánvét költség | 600 Ft (nettó 472 Ft) |
20 kg-nál nagyobb csomagok szállítása | Kérje egyedi ajánlatunkat e-mailben: c-szerviz@chs.hu |
Extra szállítás (a feladást követő napon 8–12 óra között és szombaton) | Kérje egyedi ajánlatunkat e-mailben: c-szerviz@chs.hu |
* A maximális csomagméret 51cm x 42cm x 39cm, a súly 5kg.
Szállítási és átvételi lehetőségek
A fizetős alkatrészek átvételének lehetőségei:
- Budaörsön személyesen
- Kiszállítás csomagautomatába / csomagpontra
- Futárszolgálatos kiszállítás egy magyarországi címre
Garanciális javítás esetén:
– Beszállítás, leadás:
- Személyes leadás kizárólag a budaörsi szervizben.
- Futárszolgálatos beszállítás a végfelhasználó által beküldve a budaörsi telephelyre.
- Beszállítás csomagautomatában / csomagponton feladva.
- Beszállítás általunk küldött futárral.
– Kiszállítás, átvétel:
- Személyes átvétel kizárólag a budaörsi szervizben.
- Kiszállítás csomagautomatában / csomagpontra.
- Futárszolgálatos kiszállítás egy magyarországi címre.
Fizetős javítás esetén:
– Beszállítás, leadás:
- Személyes leadás kizárólag a budaörsi szervizben.
- Futárszolgálatos beszállítás a végfelhasználó által beküldve a budaörsi telephelyre.
- Beszállítás csomagautomatában / csomagponton feladva.
- Beszállítás általunk küldött futárral.
– Kiszállítás, átvétel:
- Személyes átvétel kizárólag a budaörsi szervizben.
- Kiszállítás csomagautomatába / csomagpontra.
- Futárszolgálatos kiszállítás egy magyarországi címre.
Fontos! Átvételkor ellenőrizze az áru, illetve a csomagolás sértetlenségét, és probléma esetén jelezze azt a futárnak, valamint egyidejűleg kollégáinknak is. Utólagos, csomagolást vagy hiányt érintő panaszokat sajnos nem áll módunkban kezelni.
Ha további kérdése, észrevétele van a szállítással kapcsolatban, kérjük, a c-szerviz@chs.hu e-mail címen jelezze.